HTML

Virágszál

Egy dolgot ígérhetek: nem ígérek semmit.

Kulcskarika

My life is a li'l bit messy

I ♥ Csutka

„Elmúló mind, ami csillog a fényben, -- Halhatatlan mind, mi ég a szívben."
In Memoriam Butterfly
1995 - 2008

17 év

I ♥ olvasás

Olvasni jó.
Mit olvastam eddig?
Amit már elolvastam
Amit majd ezután fogok

I ♥ Barcelona

"Így mentem aztán egyene- sen Barcelonába, az udvari- asság kincsesházába, az idegenek vendégfogadójába, a szegények menedékébe, a bátrak hazájába, a megsér- tettek e megtorlójához, az igazi barátság otthonába, e páratlan fekvésű és szép- ségű városba." -Don Quixote-
/ Győri Vilmos fordítása /
I. barcelonai utam:
2003. VIII. 26-27.
II. barcelonai utam:
2010. VI. 14-16.

I ♥ Barça

FC Barcelona, anno 1899
„Més que un club" FCB.cat

I ♥ my blog
Tőmondatok sokszor állít- mány nélkül. Körmondatok. Szóviccek. Megválaszol- hatatlan kérdések és vála- szok fel nem tett kérdésekre. Életképek. Mögöttük boldog vagy szomorú, vidám vagy elkeseredett, őrült vagy ön- kritikus, megszállott vagy tétova perc emléke. Az op- timizmus és pesszimizmus ádáz harca. Egyszóval: én.

✿ ✿ ✿

2012.06.21. 16:47 Lothril

Ostoba fajankó

Annyira ostoba vagyok, hogy az mérhetetlen.

Hogy lehet 1 ponttal megbukni egy vizsgán? Így:

Cserjés tanárnő otthagyott 20-30 percre (kétszer is) egy tök üres teremben, félig behajtott ajtóval. A feladatom egyetlen pontocska összekaparása lett volna. A teremben nem volt kamera. Nem volt ott egy áldott lélek se. A folyosón se mászkált kb. senki. Ott volt mellettem az elméleti kérdéssorra kidolgozott 15 oldalas jegyzetem a táskámban. Karnyújtásnyira. A másik oldalon egy másik diák megfelelt dolgozata. Nyolcszor megnézhettem volna a helyes választ. És mit csináltam? Semmit. Megbuktam mint egy hülye.

Hogy lehetek ennyire ostoba, hogy még akkor sem puskázok, amikor egy teljes évnyi csúszás múlik rajta? Amikor semmi rizikó sem volt a dologban és egyetlen árva pontocska kellett a ketteshez. akik puskáztak, azok könnyedén átmentek. 

Sajnos én az ilyen szintű lazasághoz kevés vagyok. Ebből is látszik, hogy az úgy nevezett Élet és én nem leszünk valami jóban, és ezt csak én fogom megszívni. De azt legalább sokszor.

1 komment

Címkék: emberi hülyeség. vizsgaidőszak. nemvagyokbüszkerá. sirálmaim.


A bejegyzés trackback címe:

https://lothril.blog.hu/api/trackback/id/tr244603076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HarkonneN 2012.06.22. 21:05:28

Fel a fejjel, a szoftszigó meglett, az jóval fontosabb.

Viszont, hogy Cserjés miért nem volt képes azt az egy pontot megadni már javításnál, azt nem érem fel ésszel.
süti beállítások módosítása