HTML

Virágszál

Egy dolgot ígérhetek: nem ígérek semmit.

Kulcskarika

My life is a li'l bit messy

I ♥ Csutka

„Elmúló mind, ami csillog a fényben, -- Halhatatlan mind, mi ég a szívben."
In Memoriam Butterfly
1995 - 2008

17 év

I ♥ olvasás

Olvasni jó.
Mit olvastam eddig?
Amit már elolvastam
Amit majd ezután fogok

I ♥ Barcelona

"Így mentem aztán egyene- sen Barcelonába, az udvari- asság kincsesházába, az idegenek vendégfogadójába, a szegények menedékébe, a bátrak hazájába, a megsér- tettek e megtorlójához, az igazi barátság otthonába, e páratlan fekvésű és szép- ségű városba." -Don Quixote-
/ Győri Vilmos fordítása /
I. barcelonai utam:
2003. VIII. 26-27.
II. barcelonai utam:
2010. VI. 14-16.

I ♥ Barça

FC Barcelona, anno 1899
„Més que un club" FCB.cat

I ♥ my blog
Tőmondatok sokszor állít- mány nélkül. Körmondatok. Szóviccek. Megválaszol- hatatlan kérdések és vála- szok fel nem tett kérdésekre. Életképek. Mögöttük boldog vagy szomorú, vidám vagy elkeseredett, őrült vagy ön- kritikus, megszállott vagy tétova perc emléke. Az op- timizmus és pesszimizmus ádáz harca. Egyszóval: én.

✿ ✿ ✿

2010.05.29. 01:02 Lothril

Mit olvastam eddig?

Eszembe jutott tegnap, hogy össze kellene már gyűjtenem, milyen könyveket olvastam eddig el (köztük a kötelezők is) és melyikeket tervezem. Ebből kifolyólag, ami most következik, az egy rendhagyó bejegyzés csokor lesz, hiszen később is vissza-visszatérek majd őket bővíteni. Arról nem is beszélve, hogy elsőre biztosan nem tudom megemlíteni az összes könyvet, amin végigrágtam magam.

Íme a listák, a teljesség igényével, amire azonban mégsincs lehetőség. [Ördögi kacaj.] Az egyszerűség kedvéért a könyveket a listákban a szerzők szerint abc-rendbe szedve közlöm.

Az eddig elolvasott könyvek
Amit ezután tervezek elolvasni

Nyilván ezen kívül még nagyon sok könyv nincs említve. Még. Például nagyon sok olyan könyv van, amit gyerekkönyvtárból vettem ki, ezért vissza kéne mennem megkeresni őket. A számos ismeretterjesztő, meg tudományos és képes könyvről nem is beszélve... Talán a lóversennyel kapcsolatos könyveim gyűjteménye az, ami még ezeken kívül említést érdemel.

Szólj hozzá!

Címkék: könyv. star wars. egó. olvasás. star trek. olvasósarok.


A bejegyzés trackback címe:

https://lothril.blog.hu/api/trackback/id/tr922021247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása