HTML

Virágszál

Egy dolgot ígérhetek: nem ígérek semmit.

Kulcskarika

My life is a li'l bit messy

I ♥ Csutka

„Elmúló mind, ami csillog a fényben, -- Halhatatlan mind, mi ég a szívben."
In Memoriam Butterfly
1995 - 2008

17 év

I ♥ olvasás

Olvasni jó.
Mit olvastam eddig?
Amit már elolvastam
Amit majd ezután fogok

I ♥ Barcelona

"Így mentem aztán egyene- sen Barcelonába, az udvari- asság kincsesházába, az idegenek vendégfogadójába, a szegények menedékébe, a bátrak hazájába, a megsér- tettek e megtorlójához, az igazi barátság otthonába, e páratlan fekvésű és szép- ségű városba." -Don Quixote-
/ Győri Vilmos fordítása /
I. barcelonai utam:
2003. VIII. 26-27.
II. barcelonai utam:
2010. VI. 14-16.

I ♥ Barça

FC Barcelona, anno 1899
„Més que un club" FCB.cat

I ♥ my blog
Tőmondatok sokszor állít- mány nélkül. Körmondatok. Szóviccek. Megválaszol- hatatlan kérdések és vála- szok fel nem tett kérdésekre. Életképek. Mögöttük boldog vagy szomorú, vidám vagy elkeseredett, őrült vagy ön- kritikus, megszállott vagy tétova perc emléke. Az op- timizmus és pesszimizmus ádáz harca. Egyszóval: én.

✿ ✿ ✿

2012.08.29. 04:02 Lothril

A mélytányér

Nem tudtam elaludni, és ez a roppant vidám történet egyszer csak felrémlett a múltból...

Van nekem egy helyes kis gyerek-étkészletem. Pannónia filmstúdiós rajzok díszitik, kutya, medve, cica, ilyesmik. Fehér porcelán alapon vannak a rajzok, és piros a szegélye. Van hozzá egy hasonlóan aranyos evőeszköz készletem is, bogaras mintákkal a nyelükön. Az étkészletben van egy nagytányér, egy kistányér és egy bögre. Valaha mélytányér is volt, de...

Meglehetősen ügyetlen és szeleburdi kisgyerek voltam. 

Az eset még a Zichy utcai lakásban történt, vagyis nem lehettem több 6 évesnél, biztosan nem jártam még iskolába. Úgy emlékszem, paradicsom leves volt vacsorára, amit imádtam (és a mai napig imádom). Nem tudom milyen indíttatásból, de futva indultam a konyhába. Természetesen elhasaltam a küszöbön, és az én csodaszép tányérom eltört. Nem sok darabra, csak éppen annyira, hogy ki kelljen dobni. Bónuszként a tenyerembe is beleállt két helyen.

Keservesen bőgtem miatta. Nem azért, mert fájt a kezem, hanem mert tudtam, hogy a tányért már nem lehet visszacsinálni. A kezemről tudtam, hogy meg fog gyógyulni. Arra is csak halványan emlékszem, hogy talán a bal volt az. Annyit estem-keltem, állandóan le volt horzsolva a térdem, meg még mikor mi, hogy egy kis vértől nem szeppentem meg. Egy összetört pohár, vagy főleg egy egyedi darab elvesztése... na az más tészta volt.

Azóta soha nem szaladok se tányérral, se pohárral, se mással, akár üres, akár tele van. Persze törtem azóta is bögrét, poharakat, tányért, de ettől a mélytányértól a mai napig összeszorul a szívem.

Szólj hozzá!

Címkék: érzések. sirálmaim.


A bejegyzés trackback címe:

https://lothril.blog.hu/api/trackback/id/tr494738639

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása