HTML

Virágszál

Egy dolgot ígérhetek: nem ígérek semmit.

Kulcskarika

My life is a li'l bit messy

I ♥ Csutka

„Elmúló mind, ami csillog a fényben, -- Halhatatlan mind, mi ég a szívben."
In Memoriam Butterfly
1995 - 2008

17 év

I ♥ olvasás

Olvasni jó.
Mit olvastam eddig?
Amit már elolvastam
Amit majd ezután fogok

I ♥ Barcelona

"Így mentem aztán egyene- sen Barcelonába, az udvari- asság kincsesházába, az idegenek vendégfogadójába, a szegények menedékébe, a bátrak hazájába, a megsér- tettek e megtorlójához, az igazi barátság otthonába, e páratlan fekvésű és szép- ségű városba." -Don Quixote-
/ Győri Vilmos fordítása /
I. barcelonai utam:
2003. VIII. 26-27.
II. barcelonai utam:
2010. VI. 14-16.

I ♥ Barça

FC Barcelona, anno 1899
„Més que un club" FCB.cat

I ♥ my blog
Tőmondatok sokszor állít- mány nélkül. Körmondatok. Szóviccek. Megválaszol- hatatlan kérdések és vála- szok fel nem tett kérdésekre. Életképek. Mögöttük boldog vagy szomorú, vidám vagy elkeseredett, őrült vagy ön- kritikus, megszállott vagy tétova perc emléke. Az op- timizmus és pesszimizmus ádáz harca. Egyszóval: én.

✿ ✿ ✿

2012.10.02. 17:39 Lothril

Olvastuk Algernont?

Háziorvosnál, 40 perccel ezelőtt:

Épp a leticin, fokhagyma kapszula és társai egyetemi eredményemre kifejtett esetleges jótékony hatásáról érdeklődtem a választott háziorvosomtól, midőn felmerült bennem az alábbi, felettébb nyugtalanító, ám annál fontosabb kérdés, miszerint a fent említett jótét szerek elhagyásával nem fogok-e úgymond a mostani állapotnál egy esetlegesen alacsonyabb szintre süllyedni szellemileg? Teszem fel, romboló hatással pörgetné fel az agyam, mint a turbó és a chiptuning az autómotorokat, minekutána a tulajdonosok csodálkozva, a hároméves korig járó garanciára hivatkozva próbálnak a gyártótól pénzt kicsikarni hőn szeretett járműveikre, nem tudván, hogy a féltő gondoskodás jeleként elvégzett chiptuning a garanciavesztés terhével járt és így ilyesfajta követeléseik némiképp okafogyottá vált. Mire a következő választ kaptam: "Csak nem olvasta Algernont?" Meglepetésemben, hogy én bizony nem éppen ilyen fokú és mértékű szellemi hanyatlásra gondoltam, hiszen az említett műben kísérleti műtét esete forgott fenn, hirtelen rávágtam, hogy "Van már vagy egy hónapja is, hogy elolvastam." Háziorvosom eme kijelentésről nem tudhatván, hogy ez nálam azt jelenti, hogy az azóta eltelt időben további négy a fentihez hasonló terjedelmű kötetet is végigolvastam, mint friss olvasás élményre cáfolandó, megnyugtatott, hogy ugyan nem leszek annyira zseni se a lecitintől, se a gingkótól mint Charlie Gordon - megjegyzem még szerencse, bőven sok nekem az a mostani szint is -, viszont utána maximum erre a szintre süllyedek vissza, amin már most is leledzem. Ennekutána megerősített abban a hitemben, hogy le fogok diplomázni, mire én hozzátettem, hogy ebben előbb-utóbb biztosan, majd valamit még hozzátett a családról meg valami férjről meg gyerekről is, mely utóbbi kettőben viszont már annyira nem vagyok biztos. Mindezek közben a Twist Olivér 2-3 fejezetét is sikerült abszolválnom a hetes sorszám által biztosított másfél órás várakozás röpke ideje alatt, amely tény és jelen elbeszélésem stílusa közötti összefüggés felfedezése nem pusztán a véletlen műve.

1 komment

Címkék: általam. olvasás. algernon.


A bejegyzés trackback címe:

https://lothril.blog.hu/api/trackback/id/tr884816144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lothril 2013.03.20. 08:12:24

moderált komment:
Anna Smith 2013.03.16. 16:02:38
Nem mindegy ki végzi a tuningot..
[itt reklám volt]
süti beállítások módosítása