HTML

Virágszál

Egy dolgot ígérhetek: nem ígérek semmit.

Kulcskarika

My life is a li'l bit messy

I ♥ Csutka

„Elmúló mind, ami csillog a fényben, -- Halhatatlan mind, mi ég a szívben."
In Memoriam Butterfly
1995 - 2008

17 év

I ♥ olvasás

Olvasni jó.
Mit olvastam eddig?
Amit már elolvastam
Amit majd ezután fogok

I ♥ Barcelona

"Így mentem aztán egyene- sen Barcelonába, az udvari- asság kincsesházába, az idegenek vendégfogadójába, a szegények menedékébe, a bátrak hazájába, a megsér- tettek e megtorlójához, az igazi barátság otthonába, e páratlan fekvésű és szép- ségű városba." -Don Quixote-
/ Győri Vilmos fordítása /
I. barcelonai utam:
2003. VIII. 26-27.
II. barcelonai utam:
2010. VI. 14-16.

I ♥ Barça

FC Barcelona, anno 1899
„Més que un club" FCB.cat

I ♥ my blog
Tőmondatok sokszor állít- mány nélkül. Körmondatok. Szóviccek. Megválaszol- hatatlan kérdések és vála- szok fel nem tett kérdésekre. Életképek. Mögöttük boldog vagy szomorú, vidám vagy elkeseredett, őrült vagy ön- kritikus, megszállott vagy tétova perc emléke. Az op- timizmus és pesszimizmus ádáz harca. Egyszóval: én.

✿ ✿ ✿

2010.05.29. 00:47 Lothril

Mit fogok olvasni? Esetleg már el is kezdtem?

Megjegyzés: Ez a bejegyzés a „Mit olvastam eddig?" bejegyzéssorozat részét képezi. A teljes megértéshez szükséges lehet az előzmény ismerete, amely az iménti linkre kattintva érhető el.

Aktuális lista a moly.hu-n!

3 komment

Címkék: könyv. olvasás. olvasósarok.


A bejegyzés trackback címe:

https://lothril.blog.hu/api/trackback/id/tr932039375

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sternovszky_ágnes 2010.07.15. 00:16:20

bocsi, 101-es szoba az Ákos szám címe ... :)
Csá

Lothril 2010.07.21. 19:23:19

S!

Ne haragudj, véletlen töröltem a kommented...
Volt egy hosszú link a levél végén, azt hittem azzal tudok idejönni megnézni, erre mire észbekaptam, volt komment, nincs komment... :(

Nyugi, megvan ímélben, úgyhogy bemásolom, hogy mások is láthassák:

sternovszky_ágnes írta:
"Szia. Csak úgy bekukkantottam, mert már rég jártam itt. Remélem azért a VB nem tör össze ilyen régi kapcsolatokat :)
A Büszkeség és balítélet sztem jobb, mint az Értelem ér érzelem (habár nem tudom, az utóbbit nem olvastam végig). Aztán ott a film is (én azzal a híres színésznővel néztem meg, azzal a Keira Knightley-val vagy hogy írják...), ha az ember külön kezeli a könyvet meg a filmet, még jónak is mondható.
A Bűn és bűnhődést én a feléig olvastam el, így a gyilkosságot is elolvastam + még egy kicsit a bűnhődés részből. Ennyi bőven elég volt.
A balek nekünk megvan, várom, h a tesóm kiolvassa, de sztem ez soha nem fog megtörténni, úgyhogy kölcsönadhatom, ha nem 3 év múlva adod vissza :P Állítólag egész jó.
Az 1984-et ne olvasd ki (húúú, ha ezt a volt magyartanárom olvasná), inkább hallgasd meg Ákos: 1984 c. számát, és inkább az Állatfarmot olvasd ki, mert rövidebb, és valahogy olvasmányosabb.
Hát a Rómeó és Júlia annyira alap, h sztem már úgyis tudod, miről szól, de azért egy délután alatt lehet vele végezni, azért tényleg érdemes egy kis időt rászánni.
A többit én se olvastam :S
Amit még ajánlok:
- Camus: Közöny
- ETA Hoffman: A homokember
- Patrick Süskind: A parfüm
- Dürrenmatt: A nagy Romulus, Az öreg hölgy látogatása, A fizikusok
Aztán majd írj, nem is tudom, lehet, h már el is olvastál párat abból, amit felsoroltál, de ez volt az első bejegyzés amit olvastam :)
Jó olvasást a nyáron :)"

Lothril 2010.07.21. 19:38:03

Jaj már, egy vébé? Hát, figyelj. Ízlések és pofonok. :D Ettől miért törne össze? Akarok amúgy egy posztot írni a focival való kapcsolatomról.

A Jane Austin könyvekre most nincs lelki erőm, majd talán máskor. :) Akkor majd a BB-tel kezdem.
Dosztojevszkijhez is külön lelkiállapot kell, biztos eljön majd a kellő pillanat. Ha nem, hát az se gond, tudom miről szól.
A balek nekünk is megvan, majdnem megjelenés óta csücsül a polcon. Háromszor kezdtem bele és tettem le a huszadik oldalnál.
Ha nem kötelezőről van szó, nem szívesen kérnék és adnék kölcsön könyvet... Volt már olyan, amit az eredetinél rosszabb állapotban kaptam vissza.
Csak nagyjából tudom, és mivel a musicalekért sem rajongok, ezért a Rómeóékról csak halvány elképzeléseim vannak... Jó, tudom, hogy van benne sok halál meg intrika de nem pontosan. :D
E.T.A. Hoffman? Tőle Az Arany virágcserép címűt kellett volna olvasni, de Tamara ha jól emlékszem vázolta a cselekményt és elment tőle a kedvem.

Most a Börtöktölteléket olvasom, de majd dolgozni kell, meg a honlappal haladni és a jövő félévben szigorlat,, szóval nem tudom, mikor lesz időm olvasni... :(
süti beállítások módosítása