HTML

Virágszál

Egy dolgot ígérhetek: nem ígérek semmit.

Kulcskarika

My life is a li'l bit messy

I ♥ Csutka

„Elmúló mind, ami csillog a fényben, -- Halhatatlan mind, mi ég a szívben."
In Memoriam Butterfly
1995 - 2008

17 év

I ♥ olvasás

Olvasni jó.
Mit olvastam eddig?
Amit már elolvastam
Amit majd ezután fogok

I ♥ Barcelona

"Így mentem aztán egyene- sen Barcelonába, az udvari- asság kincsesházába, az idegenek vendégfogadójába, a szegények menedékébe, a bátrak hazájába, a megsér- tettek e megtorlójához, az igazi barátság otthonába, e páratlan fekvésű és szép- ségű városba." -Don Quixote-
/ Győri Vilmos fordítása /
I. barcelonai utam:
2003. VIII. 26-27.
II. barcelonai utam:
2010. VI. 14-16.

I ♥ Barça

FC Barcelona, anno 1899
„Més que un club" FCB.cat

I ♥ my blog
Tőmondatok sokszor állít- mány nélkül. Körmondatok. Szóviccek. Megválaszol- hatatlan kérdések és vála- szok fel nem tett kérdésekre. Életképek. Mögöttük boldog vagy szomorú, vidám vagy elkeseredett, őrült vagy ön- kritikus, megszállott vagy tétova perc emléke. Az op- timizmus és pesszimizmus ádáz harca. Egyszóval: én.

✿ ✿ ✿

2012.06.05. 17:56 Lothril

Clippets Akela

22 évvel ezelőtt, 1990. VI. 5-én a svédországi Laholmban megszületett egy kancacsikó, aki a keresztségben a Clippets Akela nevet kapta, mivel a Clippets-ek első évjáratába tartozott.

1992. júniusában megérkezett Magyarországra.

1995. április 13-án egészséges méncsikónak adott életet Philip Lobell után. Ő volt Butterfly.

1997-ben visszatér a Kerepesi útra és négy évet versenyez. 

2000. augusztus 9-én megnyeri az utolsó versenyét.

2001. január 6-án futja utolsó versenyét.

2001. május 13-án megszületik Holly Akela.

2001. nyarán Csutka tüntetve szeretne kint lenni velük, ugyanis az istállóból pont rájuk lát a karámban.

2004. április 3-án először életemben, megpillantom "Csutka mamáját." Bár előtte képet sem láttam róla, Móni leírása alapján pontosan tudtam, hogy csakis ő lehet az. A pálya közepéről igyekezett befelé, vacsorára. Mint megtudtam, mindennapos dolog, hogy a pálya közepén legelésznek, majd visszabaktatnak az istállóba. Ezért másnap ismét kimentem!

2004. április 4-én meg is érinthettem, de túlzásba azért nem vittük a barátkozást.

2004. május 31-én vele és Koncsik ménes többi tagjával búcsúztatom a pályát. Ezen a napon tiszteletemet teszem Copiadnál is a szomszédos Tattersallban.

2004. szeptemberében, immár a Kincsem Parkban, elvágta a lábát a karámban, ami elfertőződött, bedagadt és későbbi életében nagyjából úgy festett, mint egy oszlop.

2005. VI. 16-án az egyhetes kancacsikójával látom viszont. Elsőszülöttje a Kincsem Park túlsó végében, egy másik istállóban, mit sem tudva anyjáról. Épp tőle jöttünk. A kiscsikó apja Copiad, Koncsik nagy reményekkel beszél róla. Jó volt ott ülni a fűben, és látni Mamót legelészni, miközben tudom, hogy a fia ismét itt van nem messze tőle.

2005 őszén láttam utoljára. Én megörültem neki, ős úgy tűnt, ő pedig megörült nekem. Mikor elváltunk, nem gondoltam volna, hogy ez volt az utolsó. A Kincsem Parkban valahányszor megláttam, odasiettem hozzá, ő pedig odalépett és én megdögönyözhettem. És ő tűrte.

2011. VI. 5-én megkérdeztem a régi-új tulajdonosát, hogy Mamó él-e még. Választ nem kaptam.

2012. VI. 5., délután. Egy lány Újpesten ül az asztalnál, és azon mereng, mi lehet Mamóval. Egy biztos: Mamó ma (lenne) 22 éves.

Boldog születésnapot, Clippets Akela!

Szólj hozzá!

Címkék: lovak. butterfly. születésnap. évforduló. clippets akela.


A bejegyzés trackback címe:

https://lothril.blog.hu/api/trackback/id/tr514567392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása