HTML

Virágszál

Egy dolgot ígérhetek: nem ígérek semmit.

Kulcskarika

My life is a li'l bit messy

I ♥ Csutka

„Elmúló mind, ami csillog a fényben, -- Halhatatlan mind, mi ég a szívben."
In Memoriam Butterfly
1995 - 2008

17 év

I ♥ olvasás

Olvasni jó.
Mit olvastam eddig?
Amit már elolvastam
Amit majd ezután fogok

I ♥ Barcelona

"Így mentem aztán egyene- sen Barcelonába, az udvari- asság kincsesházába, az idegenek vendégfogadójába, a szegények menedékébe, a bátrak hazájába, a megsér- tettek e megtorlójához, az igazi barátság otthonába, e páratlan fekvésű és szép- ségű városba." -Don Quixote-
/ Győri Vilmos fordítása /
I. barcelonai utam:
2003. VIII. 26-27.
II. barcelonai utam:
2010. VI. 14-16.

I ♥ Barça

FC Barcelona, anno 1899
„Més que un club" FCB.cat

I ♥ my blog
Tőmondatok sokszor állít- mány nélkül. Körmondatok. Szóviccek. Megválaszol- hatatlan kérdések és vála- szok fel nem tett kérdésekre. Életképek. Mögöttük boldog vagy szomorú, vidám vagy elkeseredett, őrült vagy ön- kritikus, megszállott vagy tétova perc emléke. Az op- timizmus és pesszimizmus ádáz harca. Egyszóval: én.

✿ ✿ ✿

2010.12.22. 20:12 Lothril

Szellemi leépülésem biztos jele

Valamelyik nap egyik ügetős ismerősöm megkérdezte, hogy lesz-e belépőjegy az idei ügetőszilveszterre és ha igen, mennyi? Az igazság az, hogy fogalmam sem volt róla... Próbáltam visszagondolni a korábbi ügetőszilveszterekre, egészen 2003 óta, és megállapítottam, hogy csaknem mindegyiken kint voltam, talán kettőt kivéve. Azt viszont nem tudtam megmondani, hogy tavaly, azaz 2009-ben is kint voltam-e...

Márpedig ez igen súlyos leépülés jeleit mutatja. A szóbanforgó időben ugyanis nemhogy Ügetőszilveszteren nem voltam, de Budapesten, sőt Magyarországon sem!

Barátném vendégszeretetét élvezve ugyanis Zentán voltam. Délelőtt a Tisza-parton sétáltunk, majd este társasjátékkal és Forrest Gumppal mulattunk az időt, majd koccintottunk és összességében életem legjobb szilveszterét töltöttem ott.

Na ez volt az, nevezetesen életem legjobb szilvesztere, ami nagyjából egy héttel ezelőtt semmiféle erőltetésre nem akart eszembe jutni... Valahogy egy furcsa űrt éreztem ezzel kapcsolatban, de sehogysem jutott eszembe. Egészen tegnapig.

Hát hogyan lehetséges az, hogy kimenjen a fejemből egy ilyen különleges alkalom? Hiszen legalább hetente eszembe jut a ház, vagy a Mojo Klub, vagy bármilyen apróság, és a lábmelegítő, amit akkor kaptam, még ezen sorok írásakor is rajtam van...

Ha ezt elfelejtem, mi lesz a következő? Régóta szenilis voltam, de ez már ahhoz képest is kemény. Az őszülő hajam mellé immár krónikusan szenilis is vagyok. Mi lesz a következő? Hová fajulhat ez még? És ami még inkább érdekelne: visszafordítható ez a folyamat, vagy most már végképp elindultam lefelé a lejtőn? Butulok 21 évesen? Valahogy nem lenne jó ezzel a tudattal élni...

Szólj hozzá!

Címkék: barátok. nemvagyokbüszkerá. sirálmaim. változás.


A bejegyzés trackback címe:

https://lothril.blog.hu/api/trackback/id/tr262533142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása