HTML

Virágszál

Egy dolgot ígérhetek: nem ígérek semmit.

Kulcskarika

My life is a li'l bit messy

I ♥ Csutka

„Elmúló mind, ami csillog a fényben, -- Halhatatlan mind, mi ég a szívben."
In Memoriam Butterfly
1995 - 2008

17 év

I ♥ olvasás

Olvasni jó.
Mit olvastam eddig?
Amit már elolvastam
Amit majd ezután fogok

I ♥ Barcelona

"Így mentem aztán egyene- sen Barcelonába, az udvari- asság kincsesházába, az idegenek vendégfogadójába, a szegények menedékébe, a bátrak hazájába, a megsér- tettek e megtorlójához, az igazi barátság otthonába, e páratlan fekvésű és szép- ségű városba." -Don Quixote-
/ Győri Vilmos fordítása /
I. barcelonai utam:
2003. VIII. 26-27.
II. barcelonai utam:
2010. VI. 14-16.

I ♥ Barça

FC Barcelona, anno 1899
„Més que un club" FCB.cat

I ♥ my blog
Tőmondatok sokszor állít- mány nélkül. Körmondatok. Szóviccek. Megválaszol- hatatlan kérdések és vála- szok fel nem tett kérdésekre. Életképek. Mögöttük boldog vagy szomorú, vidám vagy elkeseredett, őrült vagy ön- kritikus, megszállott vagy tétova perc emléke. Az op- timizmus és pesszimizmus ádáz harca. Egyszóval: én.

✿ ✿ ✿

2009.10.21. 20:38 Lothril

Aknakeresés Óbudán

Micsoda bulváros címet rittyentettem, te jó ég! Na lássuk.

Bizony kissé pirulok, hogy ilyet leírok a mai világban, de az egyik kedvenc játékom nekem az aknakereső. Örökké ugyanolyan, megbízható, nem változik, nem csicsázzák, tudod a szabályt, nincs buktató. Amióta az eszem tudom, ismerem. Aknára léptél nincs visszaút, újrahúzhatsz. Illetve dehogynincs, de kis gyakorlattal könnyű kivédeni.

Íme az én jelenlegi rekordjaim. A tízjegyű szám értelemszerűen: év, hó, nap, óra, perc.

Szeretem ezt játszani. Főleg a mestert, mert ott nincs pályaszéle. Legalábbis nem mindig, mindenhol. Teljesen kikapcsol, azon kapom magam mindig, hogy kattintgatás közben agyalok a világ dolgaim, nap eseményein meg mikor min. Ha dolgozom például a honlappal, két percnyi pihenőt beiktatok, kicsit lazítok a koncentráción és láss csodát, utána szívesebben folytatom a melót.

Persze láttam a jútyúbon világrekordokat (meg mindenféle csalásokat is). Eszméletlenek. Ahhoz egy másmilyen működésű agy kell. Mert a legmenőbb aknakeresők nem tesznek zászlót az aknára. Nem ám. Csak körbelövik a helyeket. Oda böknek, ahol tuti, hogy csak számok vannak. Először nem is fogtam fel, hogyan lehet 38 mp alatt végezni a mester pályával. Nekem a haladó szinten nem volt annyi eddig.

Róttam volna pár sort az aknakereső játék történetéről, de a "barátom" nem akart kisegíteni, minden oldalt végignézni meg most lusta vagyok.

Még idetartozik, hogy a kezdő és haladó szinttel kizárólag rekorddöntés okán játszottam.  Mindig olyankor jut eszembe, mikor a mestert éppen sikerült megdönteni. Miután megtudtam, hogyan rajzoljak olyan karnótáblát (bocs, de én ezt képtelen vagyok megtanulni, ráadásul minden forrás máshogy hozza) rajzolni, amelyiknek a négy sarkában legyen 0, 1, 2 és 3. Végülis sejtettem, hogy valahogy mennie kell, hiszen lehet egy sort is hurkolni, meg a négy sarkot is összeköthetem, és mivel ezek teljesen egyenértékűek, gyanús volt, hogy mennie kéne. Immár tudom, hogyan.

Szóval eme msn-beszélgetés közben jött elő, hogyha a kezdő szinten egyszámjegyű eredményt érsz el, akkor kiírja, hogy " másodperc". Nekem persze addig nem volt nyugtom, míg ezt a saját szememmel nem láttam. Ha pedig már sikerült 10 alá menni, hát a haladót is addig nyüstöltem, míg 40 alá ment. (Mesternél a 120 volt az álomhatár).

Az eddigi, májusban felállított rekordok rendre: 11, 44 és 127 voltak. De volt 17, 86, 160 is, enyhe reflexió az óbudai járatok számára. Akkor azért nem nyúltam hozzá egy darabig, mert tetszett.

Mikor először leültem hosszú idő után játszani, 999 alatt sem ment a mester.

Szólj hozzá!

Címkék: általam. óbuda. aknakereső. nik.


A bejegyzés trackback címe:

https://lothril.blog.hu/api/trackback/id/tr801466261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása