HTML

Virágszál

Egy dolgot ígérhetek: nem ígérek semmit.

Kulcskarika

My life is a li'l bit messy

I ♥ Csutka

„Elmúló mind, ami csillog a fényben, -- Halhatatlan mind, mi ég a szívben."
In Memoriam Butterfly
1995 - 2008

17 év

I ♥ olvasás

Olvasni jó.
Mit olvastam eddig?
Amit már elolvastam
Amit majd ezután fogok

I ♥ Barcelona

"Így mentem aztán egyene- sen Barcelonába, az udvari- asság kincsesházába, az idegenek vendégfogadójába, a szegények menedékébe, a bátrak hazájába, a megsér- tettek e megtorlójához, az igazi barátság otthonába, e páratlan fekvésű és szép- ségű városba." -Don Quixote-
/ Győri Vilmos fordítása /
I. barcelonai utam:
2003. VIII. 26-27.
II. barcelonai utam:
2010. VI. 14-16.

I ♥ Barça

FC Barcelona, anno 1899
„Més que un club" FCB.cat

I ♥ my blog
Tőmondatok sokszor állít- mány nélkül. Körmondatok. Szóviccek. Megválaszol- hatatlan kérdések és vála- szok fel nem tett kérdésekre. Életképek. Mögöttük boldog vagy szomorú, vidám vagy elkeseredett, őrült vagy ön- kritikus, megszállott vagy tétova perc emléke. Az op- timizmus és pesszimizmus ádáz harca. Egyszóval: én.

✿ ✿ ✿

2009.04.29. 10:11 Lothril

Savanyú a szőlő

Ma kaptam egy e-mailt, hogy néhány ismerősöm véleményt formált rólam az iwiwen. Azért megnéztem, mi a csuda az. Kilenc ember anoním véleménye alapján egy összesített statisztikát láttam melyben 1-től 5-ig terjedő skálán számokat rendeltek többek között a 'Humoros', 'Kreatív', 'Őszinte' vagy éppen 'Képben van' kifejezésekhez.

A 'Humoros'-ra 9 ember véleménye alapján ötöst kaptam, kicsit meglepődtem, de jól esett a dolog, hiszen elég keményen dolgozom rajta évek óta, hogy mégse véletlenül se jusson senki eszébe normálisnak tartani. Ilyen tiszta ötösöm talán harmadik óta nem volt semmiből, akkor is csak rajzból. Az Őszinteségem egy négyest ért a 9 embernek, ez is oké, mert folyton őszintének lenni nem egy életbiztosítás. A 'jól néz ki' címszó mellett - szintén nem meglepő módon - egy karó állt. Nem meglepő, hiszen utam során a konyhába, az előszobai tükör szembesít a rideg valósággal. A 'képben van' mellé is valami alacsony érték került. Megértem, ha képben is vagyok nagy ritkán, az se látszik. Amin viszont meglepődtem, hogy a 'Kreatív' mellett egy 2.7-es érték szerepelt. Viszonyítási alap nélkül persze nem tudom, mások mennyire lehetnek kreatívak összesítésben. Ez, picit rosszulesett, no. Igaz, hetedik óta nem nagyon hallottam. Meglehet, hogy eltompultam? Elkreativtalanodtam?

Egy fekete és egy fehér mező állt egymás mellett. Az egyikben sorakoztak azok a szempontok, amiket fent említettem. A másik oldalon pedig ott állt egy ismerősöm képe az alábbi kérdéssel: "Szerinted ... Tamás jól néz ki?" Úgy gondoltam, eltekintek a volt földrajz tanárom fizikai megjelenésének pontozásától, inkább ráböktem a "Nem tudom, kérdezz mást" gombra. Azonnal megjelent a következő kérdés. "Szerintem ... Kitti képben van?" Ez a roppant szellemi magaslatokban szárnyaló kérdés végül arra ösztönzött, hogy töröljem ezt az alkalmazást, mindazok véleményével együtt, akik eddig - valami rejtélyes okból kifolyólag - pontoztak.

No de most indulnom kell Digitális Technika előadásra, mert ha az aszinkron sorrendi hálózatokról sem leszek képben, az arra kapott, ötös skála legnagyobb alsó korlátját nem tudom majd ilyen könnyen figyelmen kívül hagyni.

Savanyú a szőlő? Muszáj neki, hiszen kerek!

Szólj hozzá!

Címkék: emberi hülyeség. egó. nemvagyokbüszkerá. iwiw gyöngyszem.


A bejegyzés trackback címe:

https://lothril.blog.hu/api/trackback/id/tr601093096

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása