HTML

Virágszál

Egy dolgot ígérhetek: nem ígérek semmit.

Kulcskarika

My life is a li'l bit messy

I ♥ Csutka

„Elmúló mind, ami csillog a fényben, -- Halhatatlan mind, mi ég a szívben."
In Memoriam Butterfly
1995 - 2008

17 év

I ♥ olvasás

Olvasni jó.
Mit olvastam eddig?
Amit már elolvastam
Amit majd ezután fogok

I ♥ Barcelona

"Így mentem aztán egyene- sen Barcelonába, az udvari- asság kincsesházába, az idegenek vendégfogadójába, a szegények menedékébe, a bátrak hazájába, a megsér- tettek e megtorlójához, az igazi barátság otthonába, e páratlan fekvésű és szép- ségű városba." -Don Quixote-
/ Győri Vilmos fordítása /
I. barcelonai utam:
2003. VIII. 26-27.
II. barcelonai utam:
2010. VI. 14-16.

I ♥ Barça

FC Barcelona, anno 1899
„Més que un club" FCB.cat

I ♥ my blog
Tőmondatok sokszor állít- mány nélkül. Körmondatok. Szóviccek. Megválaszol- hatatlan kérdések és vála- szok fel nem tett kérdésekre. Életképek. Mögöttük boldog vagy szomorú, vidám vagy elkeseredett, őrült vagy ön- kritikus, megszállott vagy tétova perc emléke. Az op- timizmus és pesszimizmus ádáz harca. Egyszóval: én.

✿ ✿ ✿

2008.10.21. 00:21 Lothril

Tabló

Idén, vagy talán tavaly, nem emlékszem pontosan, a gimnáziumi osztályom a tablót vitatta meg. Milyen legyen az elrendezés, a háttér, satöbbi. Nekem is volt egy ötletem, de meg akartam tartani magamnak, mert nem gondoltam, hogy bárkit érdekelne. Elegem is volt már abból a napból, alig vártam, hogy vége legyen az órának. A fejem is majd szétszakadt. Hangosak voltak, mert hát nem érthet egyet mindenki mindenkivel és ez ránk különösen igaz.

Végül a barátnőm rábeszélt, hogy mondjam el én is a véleményem. Odafordultam hát az osztályhoz és előadtam az ötletem. [Nem volt nagy cucc, elmondtam, hogy mivel panelban lakom, ráadásul közel, elmehetnénk és én a tetőről lefotózhatnám az osztályt felülnézetből, miközben valamilyen formába (pl. 12. a vagy KKG) rendeződnek. Meg azt is, hogy ezt gondoltam háttérnek.]

Miután elmondtam, megvitatták ezt is. Persze elvetették, de örültem, hogy elmondtam. Utólag nagy marhaságnak éreztem, mert képes voltam azt mondani, hogy ki lehet menni a ház széléig és én meg is tenném. Mondjuk komolyan gondoltam.

Óra után az egyik barátom odajött és ezt mondta: "Nem tudom, hogy észrevetted-e, de mikor beszéltél, mindenki elhallgatott a teremben. Azalatt síri csend volt és mindenki figyelt rád. Komolyan. Mindenki."

Észre se vettem.

Szólj hozzá!

Címkék: kkg. egó. barátok.


A bejegyzés trackback címe:

https://lothril.blog.hu/api/trackback/id/tr70724030

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása