HTML

Virágszál

Egy dolgot ígérhetek: nem ígérek semmit.

Kulcskarika

My life is a li'l bit messy

I ♥ Csutka

„Elmúló mind, ami csillog a fényben, -- Halhatatlan mind, mi ég a szívben."
In Memoriam Butterfly
1995 - 2008

17 év

I ♥ olvasás

Olvasni jó.
Mit olvastam eddig?
Amit már elolvastam
Amit majd ezután fogok

I ♥ Barcelona

"Így mentem aztán egyene- sen Barcelonába, az udvari- asság kincsesházába, az idegenek vendégfogadójába, a szegények menedékébe, a bátrak hazájába, a megsér- tettek e megtorlójához, az igazi barátság otthonába, e páratlan fekvésű és szép- ségű városba." -Don Quixote-
/ Győri Vilmos fordítása /
I. barcelonai utam:
2003. VIII. 26-27.
II. barcelonai utam:
2010. VI. 14-16.

I ♥ Barça

FC Barcelona, anno 1899
„Més que un club" FCB.cat

I ♥ my blog
Tőmondatok sokszor állít- mány nélkül. Körmondatok. Szóviccek. Megválaszol- hatatlan kérdések és vála- szok fel nem tett kérdésekre. Életképek. Mögöttük boldog vagy szomorú, vidám vagy elkeseredett, őrült vagy ön- kritikus, megszállott vagy tétova perc emléke. Az op- timizmus és pesszimizmus ádáz harca. Egyszóval: én.

✿ ✿ ✿

2011.05.20. 00:51 Lothril

Festék meg még festék

‎"A nők abba szeretnek bele, amit hallanak, a férfiak abba, amit látnak. Ezért sminkelik magukat a nők és ezért hazudnak a férfiak..."

Most fejtem vissza a FaceBook oldalam, és közben találtam ezt az idézetet, amit április tizenkilencedikén másoltam ki valakitől. Erről eszembe jutott, hogy mi történt ma, míg Évire vártam a WestEndben. Megállított egy lány. Egy hostess.

Kérdezett valamit én meg megpróbáltam kikerülni. Valószínűleg nagyon morcos fejet vághattam (mivel általában nem bírom az ilyen áruházi hostesseket, nem velük van bajom, hanem a munkájukkal) ezért gyorsan hozzá tette, hogy nem most, hanem valamikor máskor. Na ez hatott. Ha nem most, akkor rendben. Hát hogy ők kisminkelnének az Andrássy úti helyükön, megmutatnák milyen smink áll jól nekem, illetve megtanítanak sminkelni és ha megtetszik, megvehetem tőlük a sminkeket is, ha meg nem, akkor így jártak. Ezt ő mondta pontosan ezekkel a szavakkal. Így jártak. Ez is tetszett. Hirtelen gondoltam egyet, na mondom, egye fene, írjon fel. Miért is ne? Veszíteni nem fogok semmit.

Hát akkor majd holnap, vagy később keres telefonon. Van ez, meg... Nos igen. Le kéne már vágatni a hajam. Töredezett már a vége. Meg lépcsős volt, most csak egyszerűen káoszos. És már megérlelődött bennem a gondolat, hogy ha már hajsütővas vételén gondolkodom (jó fél éve), és amúgy is vágatni megyek, akkor miért ne vigyünk egy kis színt is a dologba? Nem túl erőset, nem mahagónit, meg nem is hidrogén-szőkét vagy koromfeketét, csak valami mást. Talán kicsit vörösebbet... Talán kicsit világosabbat... Csak valami szolid változást. "Naaa. Naaa" - unszoltam magam... Közrejátszott hiúságom is, az ősz hajszálak miatt. Nem tudom feldolgozni őket, no.

Még a végén valaki mássá leszek. Egy picit. Talán nem is baj.

Szólj hozzá!

Címkék: egó. változás.


A bejegyzés trackback címe:

https://lothril.blog.hu/api/trackback/id/tr802918345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása