HTML

Virágszál

Egy dolgot ígérhetek: nem ígérek semmit.

Kulcskarika

My life is a li'l bit messy

I ♥ Csutka

„Elmúló mind, ami csillog a fényben, -- Halhatatlan mind, mi ég a szívben."
In Memoriam Butterfly
1995 - 2008

17 év

I ♥ olvasás

Olvasni jó.
Mit olvastam eddig?
Amit már elolvastam
Amit majd ezután fogok

I ♥ Barcelona

"Így mentem aztán egyene- sen Barcelonába, az udvari- asság kincsesházába, az idegenek vendégfogadójába, a szegények menedékébe, a bátrak hazájába, a megsér- tettek e megtorlójához, az igazi barátság otthonába, e páratlan fekvésű és szép- ségű városba." -Don Quixote-
/ Győri Vilmos fordítása /
I. barcelonai utam:
2003. VIII. 26-27.
II. barcelonai utam:
2010. VI. 14-16.

I ♥ Barça

FC Barcelona, anno 1899
„Més que un club" FCB.cat

I ♥ my blog
Tőmondatok sokszor állít- mány nélkül. Körmondatok. Szóviccek. Megválaszol- hatatlan kérdések és vála- szok fel nem tett kérdésekre. Életképek. Mögöttük boldog vagy szomorú, vidám vagy elkeseredett, őrült vagy ön- kritikus, megszállott vagy tétova perc emléke. Az op- timizmus és pesszimizmus ádáz harca. Egyszóval: én.

✿ ✿ ✿

2009.09.03. 00:44 Lothril

Egyszer volt egy második félév

Az imént a címkefelhőmben a bmf.-re1 klikkeltem, hogy megnézzem, mennyi marhaságot hordtam már össze a sulival kapcsolatban. Nos, az első félévről elég sokat, pedig a második sem volt eseménytelen. Minden felvett tárgyból átmentem. Más kérdés ugye, hogy amit nem tudtam felvenni, nagyobb gondot jelentenek.

Már nem volt tanköröm és jóformán vadásznom kellett az ismerősökre órákon. Viszont nem volt tömeg előadáson. Három napon 10:45-re jártam, csak csütörtökön kellett 8-ra. A péntek szabad volt. A tömegközlekedést nem javult, de kicsit többet zizegtem az ismerősök felé. Jó sokat dolgoztam, aljas indokból: pénzért. Illetve nekem soknak tűnt, de lehetett volna több. A nagymama meg villamos volna ha kereke nőne.

Lássuk a tantárgyakat, mert hát alapból ez volna az iskola értelme.

Volt először is OOP keresztfélév.
Légrádihoz vettem fel. Szerintem nem volt vészes, nekem mint programozni nem tudó egyénnek elég jól megfelelt. Átmentem. Örömtánc, megkönnyebbült sóhaj, ami kell. A végén ráadásul hármas lettem és már nagyjából értem is.

Analízis keresztfélév vizsgakurzus.
Alapjáraton ütközött a közgáz gyakorlatommal, szóval sajnos nem mentem el annyiszor, mint ők elvárták volna. Viszont ahhoz elégszer, hogy vizsgázni még mehessek. Mentem, átmentem.

Diszkrét matek II.
Ugyanahhoz a tanárnőhöz vettem fel, akihez előző félévben jártam. Tanultunk predikátum logikát, nulladrendűt. Talán elsőrendűt is. Tudja'rosseb. Végül a jegyem görbült.

Digitális technika I.
A digit. Papíron rajzoltunk kapcsolási rajzot. Ezt hogyan kéne szóismétlés nélkül írni? Új értelmezést nyert a fejemben a hálózat szó. Egyik lány szaktársam a vizsga napján, a jól sikerült beugró után elmagyarázta néhány típusfeladat megoldását, így magabiztosan írhattam négyest.

Közgazdaságtan II.
Az előző évi néhol viccesre sikeredett közgéza után ebben a félévben harminc fős csoportokban oldottuk a feladatot, nem az Audmaxban. Jópont. Ütközött az analízissel, de átkéredzkedtem a korábbi csoportba. Az tele volt, de én elücsörögtem a pótszéken is. A vizsgát meg idő előtt, elsők között adtam be. A másodikat, ugyanis az elsőn negyvenből hármat szereztem. És mikor írtam az utsó vizsgát? Az vizsgaidőszak utolsó napján. Nem csoda, hogy az egyik leglehetetlenebb időpontra volt már csak hely a gyakorlaton.

Testnevelés
Tesire sikerült a gimnáziumi évfolyamtársaimat, a Szabó ikreket beszerveznem.  Zsuzsit is hívtam, de ütközött a latin gyakorlatával és ott nem lehet cserélgetni. Kosárlabdát vettem fel, és tudtam, hogy ők szeretik. Naná, hiszen másfél éve tesiztünk együtt, összevont órák voltak. Jórészt csak kosaraztunk órán, szóval volt ideje feltűnni. Még Kosár Éjszakán is voltunk kétszer. Azóta háromszor. Aláírásért ment a dolog, 10 alkalommal kellett igazolást nyerni. Meg is kaptam a nulla kreditet rendre.

Szóval azért - ahogy látni teccenek - a második félévben is történt egy s más. És nemsoká itt a harmadik. Miért nem írtam róla? Hát ha valaki tudja a választ, tájékoztasson engem is...

 

1 Az Óbudai Egyetem névváltoztatása miatt, hogy ne legyen kavarodás a címkék között [bmf. / óe.], átneveztem a bmf.-et nik.-re. (2010. V. 27.)

Szólj hozzá!

Címkék: ii félév. nik.


A bejegyzés trackback címe:

https://lothril.blog.hu/api/trackback/id/tr881356699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása