HTML

Virágszál

Egy dolgot ígérhetek: nem ígérek semmit.

Kulcskarika

My life is a li'l bit messy

I ♥ Csutka

„Elmúló mind, ami csillog a fényben, -- Halhatatlan mind, mi ég a szívben."
In Memoriam Butterfly
1995 - 2008

17 év

I ♥ olvasás

Olvasni jó.
Mit olvastam eddig?
Amit már elolvastam
Amit majd ezután fogok

I ♥ Barcelona

"Így mentem aztán egyene- sen Barcelonába, az udvari- asság kincsesházába, az idegenek vendégfogadójába, a szegények menedékébe, a bátrak hazájába, a megsér- tettek e megtorlójához, az igazi barátság otthonába, e páratlan fekvésű és szép- ségű városba." -Don Quixote-
/ Győri Vilmos fordítása /
I. barcelonai utam:
2003. VIII. 26-27.
II. barcelonai utam:
2010. VI. 14-16.

I ♥ Barça

FC Barcelona, anno 1899
„Més que un club" FCB.cat

I ♥ my blog
Tőmondatok sokszor állít- mány nélkül. Körmondatok. Szóviccek. Megválaszol- hatatlan kérdések és vála- szok fel nem tett kérdésekre. Életképek. Mögöttük boldog vagy szomorú, vidám vagy elkeseredett, őrült vagy ön- kritikus, megszállott vagy tétova perc emléke. Az op- timizmus és pesszimizmus ádáz harca. Egyszóval: én.

✿ ✿ ✿

2008.12.16. 14:50 Lothril

Matematikus humor

Mind analízis gyöngyszem.

Ad 1)
Megy a deriváló rém a sivatagban.
Találkozik az 1/x függvénnyel:
- Háhá, én vagyok a deriváló rém és most derivállak téged! Mától te ln|x| leszel!
Az 1/x megszeppen, de nincs mit tenni, immár ln|x|-ként szomorúan tovább ballag.
Megy tovább a deriváló rém.
Szembejön az függvény:
- Háhá, én vagyok a deriváló rém és most derivállak téged! Mától te 2x leszel!
Bosszantja az -et a dolog, de hát nincs mit tenni, ő is szomorúan folytatja útját...
Megy tovább a deriváló rém.
Találkodik az e ad x függvénnyel:
- Háhá, én vagyok a deriváló rém és most derivállak téged!
Mire az e ad x:
- Háhá, én vagyok az e ad x!

by Szilvi, KKG

Ad 2)
“Hogyan fogjuk meg az oroszlánt a sivatagban? Nagyon egyszerű. Mindig el kell felezni a sivatagot, hiszen csak az egyik felében lehet az oroszlán. (Tegyük fel, hogy az oroszlánt nem vágjuk el.) Felezgetünk, felezgetünk, végül leborítjuk egy teáscsészével...”

by Vajda professzor

Ad 3)
“... lógvány ...”

by Vajda professzor

Ad 4)
- Miért konvergens a mozgólépcső?
- Mert monoton és korlátos...

by Záborszky tanárnő

Ad 5)
“Deriválni a kutyát is meg lehet tanítani. Integrálni Istent se.”

by matek-korrep-vezető

 

Most, mikor ez a poszt megjelenik, épp javában írom az IEA aláíráspótlómat. Vajon akkor most is ilyen vidám vagyok?

De akkor is ez a legjobb:

Ad 6)
Tanítónéni látja, hogy az osztály nagyon rosszul áll matekból, ezért megfenyegeti őket.
- Ha nem tanultok, az osztály 50%-át meg fogom buktatni!
Mire Pistike:
- Na de tanárnő! Hisz' nem is vagyunk annyian!

Szólj hozzá!

Címkék: idézetek. matek. humor. nik.


A bejegyzés trackback címe:

https://lothril.blog.hu/api/trackback/id/tr38825506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása