Mind analízis gyöngyszem.
Ad 1)
Megy a deriváló rém a sivatagban.
Találkozik az 1/x függvénnyel:
- Háhá, én vagyok a deriváló rém és most derivállak téged! Mától te ln|x| leszel!
Az 1/x megszeppen, de nincs mit tenni, immár ln|x|-ként szomorúan tovább ballag.
Megy tovább a deriváló rém.
Szembejön az x² függvény:
- Háhá, én vagyok a deriváló rém és most derivállak téged! Mától te 2x leszel!
Bosszantja az x²-et a dolog, de hát nincs mit tenni, ő is szomorúan folytatja útját...
Megy tovább a deriváló rém.
Találkodik az e ad x függvénnyel:
- Háhá, én vagyok a deriváló rém és most derivállak téged!
Mire az e ad x:
- Háhá, én vagyok az e ad x!
by Szilvi, KKG
Ad 2)
“Hogyan fogjuk meg az oroszlánt a sivatagban? Nagyon egyszerű. Mindig el kell felezni a sivatagot, hiszen csak az egyik felében lehet az oroszlán. (Tegyük fel, hogy az oroszlánt nem vágjuk el.) Felezgetünk, felezgetünk, végül leborítjuk egy teáscsészével...”
by Vajda professzor
Ad 3)
“... lógvány ...”
by Vajda professzor
Ad 4)
- Miért konvergens a mozgólépcső?
- Mert monoton és korlátos...
by Záborszky tanárnő
Ad 5)
“Deriválni a kutyát is meg lehet tanítani. Integrálni Istent se.”
by matek-korrep-vezető
Most, mikor ez a poszt megjelenik, épp javában írom az IEA aláíráspótlómat. Vajon akkor most is ilyen vidám vagyok?
De akkor is ez a legjobb:
Ad 6)
Tanítónéni látja, hogy az osztály nagyon rosszul áll matekból, ezért megfenyegeti őket.
- Ha nem tanultok, az osztály 50%-át meg fogom buktatni!
Mire Pistike:
- Na de tanárnő! Hisz' nem is vagyunk annyian!
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.